Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását. Tudj meg többet
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések!

Az áruházban regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Telefonos rendelést elfogad az áruház?
Minden termékükből van raktárkészleten?
Mit tegyek ha nem jó méretű, színű terméket rendeltem?
Mi az a Kupon kód?
Honnan fogom tudni, hogy az áruház megkapta a rendelésemet?
Mit tegyek ha az áru átvételkor sérült a csomag?
Garanciális problémám van! Mit tegyek?
Alkatrész problémám van! Mi tévő legyek?
Melyik szállítási módot válasszam?
Mi az a hűségpont rendszer?
Előre utalásos vásárlás menete!

 

1, Az áruházban regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Igen! A kedvence.hu Internetes Webáruházban az aktuális üzletszabályzat szerint regisztráció nélkül is vásárolhat! Akár Facebook, Google+ fiókja használatával is beléphet. Ugyan akkor, érdemes a regisztrációt elvégezni, hisz így a fiókjában ellenőrizheti a rendeléseit, és későbbi vásárlás alkalmával nem kell megadnia újra az adatait.

2, Telefonos rendelést elfogad az áruház?
Jelen üzletszabályzatunk értelmében a Kedvence.hu Internetes Webáruház, telefonon keresztül leadott rendeléseket nem tud fogadni! Az adatok pontossága és hitelessége érdekében kérnénk, hogy rendelését csak és kizárólag internetes felületünkön keresztül adja le! Termékeink, illetve szolgáltatásaink után érdeklődni természetesen lehetséges, az elérhetőségeink menüponton található telefonszámokon.

3, Minden termékükből van raktárkészleten?
A Kedvence.hu Internetes Webáruház törekszik arra, hogy az áruházban az aktuálisan elérhető mennyiségek szerepeljenek! Az aktuális mennyiségi adatokat minden hétköznap 10:00-kor frissítjük. Amennyiben Ön olyan terméket rendelt, mely nincs raktárkészleten, (Előrendelhető) a telefonos adategyeztetés során kollégánk ezt jelzi önnek, és tudatja a termék várható érkezésének időpontját! Amennyiben Önnek az ajánlott időpont nem felel meg, mindenféle kötelezetség nélkül elálhat vásárlási szándékától!
 
4, Mit tegyek ha nem jó méretű, színű terméket rendeltem?
Amennyiben Ön megkapta a Kedvence.hu Internetes Webáruházban rendelt terméket, de problémája adódott az adott termék méretével, színével?(pl: kutyaajtó, cicaajtó, szállítóbox, kutyaház,...stb) Ebben az esetben Ön élhet a 14 napos visszavásárlási garanciával, mely részleteit az üzletszabályzatunkban olvashatja el, illetve a termékcsere lehetőségével! Amennyiben a termék méretben, színben nem felel meg az ön elvárásainak, viszont a minőségével, kialakításával meg van elégedve, kérem telefonon keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36 56/342-188 számon ahol kollégánknak jelezze csereigényét! Amennyiben módunk van rá, hogy az adott terméket, kisebbre vagy nagyobbra, esetleg más színűre cseréljük, arra kérnénk hogy a kicserélendő terméket postacímünkre az Ön saját költségén küldje vissza! A termék visszaérkezte után, az Önnel előzőleg megbeszélt szállítási módon küldjük a csereterméket, a különbözetet illetve szállítási költséget tartalmazó számlát!

5, Mi az a Kupon kód?

A kedvence.hu áruház által kiadott kuponok a fizetés során a kosár, illetve a pénztár oldalon is megadhatók. Kuponhoz az aktuális akciók során juthatnak hozzá az áruházunk vásárlói. Törzsvásárlóink (10. vásárlás után) jogosultak lesznek a saját törzsvásárlói kuponjukra mely -10% kedvezményt jelent a nem akciós termékek vételárából.
 

6, Honnan fogom tudni, hogy az áruház megkapta a rendelésemet?
Ön a rendelésének ladása után egyből, de legkésőbb 24 órán belül megkapja a rendelésének visszaigazolását! Ezt a visszaigazolást az ön által regisztrációkor megadott email címére küldjük! Az ön rendeléséről email kivonatot kapunk, ha technikai akadály nem szól közbe, azonnak értesülünk róla! Ekkor kollégáink megkezdik az Ön rendelésének feldolgozását! Leellenőrzik, hogy az Ön által rendelt termék van-e raktárkészleten, ha nincs akkor utánajárnak annak beszerzéséhez szükséges időnek! Amennyiben kollégáink minden rendelés teljesítéséhez nélkülözhetetlen információval rendelkeznek, az Ön által megadott emai címre visszaigazolják a rendelést, melynek státusza (Feldolgozás alatt) lessz! Amennyiben Ön munkanapon, ügyfélszolgálati időben adja le rendelését, még aznap megbizonyosodhat rendelésének állapotáról! Ellenben ha munkaszüneti napon, hétvégén adja le rendelését az email értesítés csak a következő munkanapon lesz esedékes!
 
7, Mit tegyek ha az áru átvételkor sérült a csomag?
A Kedvence.hu Internetes Webáruház minden csomagot a tőle telhető gondossággal csomagol be! Kivétel nélkül minden rendelt terméket sérülésmentes karton dobozban adunk fel kiszállításra! Ügyelünk a termékek szállításból adódó sérülésének elkerülésére, így a terméket, termékeket hézagtöltő anyagokkal együtt csomagoljuk be! Amennyiben Ön sérült csomagot kap, az még nem jelenti azt hogy a dobozban található termék sérült, ezért arra kérnénk minden esetben vegye át a csomagot az ön által választott átvételi módon! Amennyiben kétségei vannak az áru sértetlenségével kapcsolatban, minden esetben kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről, ha átveszi a csomagot, ha nem! Amennyiben a csomag kibontása után észleli a sérülést, kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát, lehetőleg telefonon. A sérült terméket saját költségünkön kicseréljük, amennyiben jegyzőkönyv készült a sérült csomag átvételéről! Ha olyan terméket rendelt melyet karton dobozban nem tudtunk kiszállításra átadni (pl: kutyaház, szállítóbox ...stb) azokat fóliás csomagolótechnikával csomagoljuk. Ebből adódóan Ön egyből láthatja a termék esetleges sérüléseit! Ilyen esetben kérem ne vegye át a csomagot, viszont kérjen jegyzőkönyvet a csomag átvételének visszautasításáról és annak okáról, ezzel segítve a mi munkánkat is!
 
8,Garanciális problémám van! Mit tegyek?
A Kedvence.hu Internetes Webáruházban vásárolt technikai berendezésekre a jogszabályban előírt, illetve a gyártó álltal vállalt garanciális időt biztosítjuk! Amennyiben az áruházunkon keresztül vásárolt termék a garanciális időn belül meghibásodott, kérem telefonos elérhetőségünkön keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot a további teendők ismertetése végett! A terméket Önnek személyesen, vagy postai úton el kell juttatnia a címünkre! Portósan feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! Ebből kifolyólag a szállításból adódó költségek Önt terhelik!
 
Részletekről IDE KATTINTVA olvashat!
 
9, Alkatrész problémám van! Mi tévő legyek?
Eltört, elkopott, elrepedt, netalán elhagyta? Mindenkivel előfordulhat, hogy működő berendezését nem tudja használni mert egy elengedhetetlen alkatrész eltört, elveszett! Amennyiben ilyen jellegű problémája van, kérjük írja meg email címünkre a termék pontos típusát illetve a szükséges alkatrész nevét, valamint az ön telefonszámát! Amint megkaptuk levelét, és tudunk segíteni, visszahívjuk önt, átbeszélni a problémát! Az áruházban, egyenlőre kiegészítő alkatrészekkel nem foglalkozunk, (kivéve Ferplast) de ez nem jelenti azt hogy nem beszerezhető az adott alkatrész!
 
10, Melyik szállítási módot válasszam?
A személyes átvétel, illetve a díjmentes kiszállítás Szolnokon talán egyértelmű. Posta vagy Pick Pack Pont?
 
Posta: Viszonylag drága, viszont gyors szállítási mód! Általában a (feldolgozás alatt) visszaigazolástól számítva 24, max 48 óra múlva önnél van a megrendelt termék! Amennyiben Ön a megadott címen tartózkodik a postásnak fizeti ki a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt! Ha Ön pont nincs otthon a kézbesítés idején, a postás értesítőt hagy, mellyel a megadott postán tudja átvenni, kifizetni a csomagot!
 
Pick Pack Pont: Amennyiben Ön városban él, hétköznap nem tartózkodik otthon, és még a munkahelyére sem kérhet csomagot, akkor a pick pack pontos csomagszállítást Önnek találták ki! Amennyiben Ön otthon tartózkodik, városban él  de költséghatékony szállítási módot keres, akkor a pick pack pontos átvételt szintén Önnek találták ki! A szállítási mód viszonylag olcsó ellenben nem a leggyorsabb! A rendeléskor megjelölt átvevőhelyre besétálva veheti át a csomagot! A rendszer jelzi az ön email címére a csomag érkezését! Fizethet készpénzel, de akár bankkártyával is!

11, Mi az a hűségpont rendszer?
A kedvence.hu áruházban minden elköltött 50 forint után 1 hűségpontot ajándékozunk kedves vásárlóinknak. A hűségpont gyűjtés alapfeltétele a regisztráció. 1 hűségpont értéke 1 forint. A pontokat és azok érvényességét belépés után a saját fiókjában követheti nyomon. A hűségpontokat a pénztárban a fizetésnél válthatja be. Az adott vásárlás során megszerzett pontok 60 napig válthatók be.

12, Előre utalásos vásárlás menete!

Lehetősége van a megrendelt termék(ek) ellenértékét előre utalással fizetni.

  • A fizetési módoknál ki kell választania az Előre utalás, banki befizetés opciót

  • Megrendelésének leadása után kap egy automatikus emailt a rendelés visszaigazolásáról

  • Amennyiben minden termék készleten van egy következő levélben megkapja a Díjbekérőt ami minden információt tartalmaz ( kedvezményezett, számlaszám, rendelésazonosító, fizetendő bruttó összeg ) ahhoz, hogy elutalja számlánkra a rendelés ellenértékét. Az összeg beérkezésétől számított 24-72 órán belül a csomagját átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak.

  • Abban az esetben ha valamely termék nincs készleten kollégánk telefonon vagy email-en felveszi Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

* FONTOS: a megrendelés ellenértékét csakis abban az esetben utalja ha megkapta a Díjbekérőt!